• 0906-2022

Färgglad tryckpapperslåda

Färglåda-hänvisar till användningen av kartong och mikrokorrugerad kartong gjord av dessa två material vikbar låda och mikrokorrugerad låda. Företaget som tillverkar kartongen kallas för färgboxtryckningsförpackningsfabriken, kallas förkortat färgboxfabriken.

• 0106-2022

Designen av förpackningslådans form bör följa principerna

• 0610-2023

Korrugerad låda av papper

Korrugerade lådor av papper används ofta för förpacknings- och transportändamål på grund av deras hållbarhet, kostnadseffektivitet och miljövänlighet. Detta dokument kommer att diskutera tillverkningsprocessen, fördelarna och tillämpningarna av korrugerade papperskartonger.

• 0903-2022

Vad är den tekniska standarden för högkvalitativ kartongförpackning?

Papperslådans förpackning använder vanligtvis materialet för att vara utsökt, modelleringen är speciellt utsökt, därför har själva papperslådans förpackning vanligtvis vissa prydnadssaker. Samtidigt används kartongförpackningar i stor utsträckning. För att bedöma om en kartong är kvalificerad eller inte är det första kravet att ytan är ren och jämn, fri från veck och skador samt fri från fläckar och föroreningar. Teckensnitt, mönster ska vara tydligt och korrekt, ingen fel utskrift, läckage, ingen bläckförorening

• 0906-2023

När du köper självhäftande etiketter, vilka detaljer behöver särskild uppmärksamhet!

Självhäftande kan appliceras på dagliga nödvändigheter, såsom flaskor och burkar med toalettartiklar; Den kan också användas inom logistikområdet, såsom etiketter på expresskartonger och förpackningspåsar; Samtidigt används det också i stor utsträckning i stora stormarknader, såsom prislappar på stormarknadshyllor

• 0912-2021

Vilka material används vid bearbetning av kartonger?

Papperslåda förpackningsmaterial som ofta används kortpapper, groppapper och finpapper, som är indelade i flera kategorier av papper? Vi skulle vilja introducera papperslådan som bearbetar vanliga material.

• 1304-2021

Applicering av styv låda

Bland olika former av pappersförpackningar har styva lådförpackningar utvecklats snabbt. Det används ofta inom tobak, mat, medicin, dagliga kemikalier och andra områden relaterade till människors livsinformation, och efterfrågan ökar fortfarande. I USA planerar 80 % av förpackningstryckerierna att gå över till produktion av färglådor för förpackningar, medan den i Kina växer snabbt med en årlig takt på 18 %.

• 1204-2021

Utvecklingen av pappersproduktförpackningar

Alla typer av pappersprodukter för papperslåda används i alla aspekter av mänskligt liv och produktion. Prestandadesign och dekorationsdesign av kartongförpackningsprodukter för pappersprodukter har blivit riktningen för produktutvecklingen i branschen.

• 0604-2021

Typer och användningsområden för omslagspapper

Förpackningspapper kan delas in i vanligt förpackningspapper, specialförpackningspapper, etikettpapper, oljebeständigt förpackningspapper och fuktsäkert förpackningspapper

Få det senaste priset? Vi svarar så snart som möjligt (inom 12 timmar)